محل لوگو

قیمت ارز دیجیتال در ایران


شاخص نوسان قیمت ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال را می توانید از صفحات رصد قیمت نظیر کوین مارکت کپ یا صفحه قیمت ارز دیجیتال میهن بلاکچین مشاهده کنید. در این صفحات شما می‌توانید اطلاعات دقیقی از قیمت ارز دیجیتال و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به دست آورید. تغییرات قیمت ۲۴ ساعته ارز دیجیتال و نمودار قیمت ارز دیجیتال نیز قابل دسترسی است. همچنین حجم معاملات و ارزش بازار هر ارز دیجیتال در لحظه به روز رسانی می‌شود.
در صفحه قیمت ارز دیجیتال میهن بلاکچین، قیمت تومان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز قابل مشاهده است.

نوسان قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت ارزهای دیجیتال به نوسان بالای آنها معروف است و بسیاری نقد شدیدی بر آن وارد می‌کنند. اما این نوسان در قیمت ارز دیجیتال دو طرفه است. بدین معنی که نه تنها قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند کاهش‌های شدید و سنگین را متحمل شود، بلکه در بازار صعودی قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند رشد قابل ملاحظه‌ای نیز داشته باشد و موجب سود زیاد سرمایه‌گذاران آن شود.

با این وجود، عده زیادی علاقه‌مند و یا منتقد این مولفه ارزهای دیجیتال هستند. اما می‌توان گفت نوسان بالای ارزهای دیجیتال انتقادهای زیادی را به سمت آنها روانه کرده است.

از آنجایی که بیت کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار است، نوسان قیمت بیت کوین به راحتی بر روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد و موجب کاهش یا افزایش ارزهای دیجیتال می‌شود. عوامل زیادی بر نوسان قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است که در اینجا تنها به سه مورد آن اشاره می‌کنیم.

یکی از عوامل مهم رویدادهای خبری است که می‌تواند شامل اخبار مثبت نظیر پذیرش بیت کوین یا ارزهای دیجیتال توسط کشورها و سازمان‌های بزرگ باشد و یا اخبار منفی نظیر ممنوعیت بیت کوین و استخراج بیت کوین توسط کشورهای بزرگ دنیا نظیر چین باشد. رسانه‌ها تاثیر به سزایی در نوسان قیمت بیت کوین دارند و می‌توانند با ایجاد ترس، قیمت بیت کوین در برابر ارزهای سنتی یا فیات را کاهش دهند و موجب کاهش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال شوند. بسیاری معتقدند در یکسال گذشته بیت کوین در برابر رسانه‌ها به بلوغ جدیدی رسیده است و خیلی از اخبار منفی همانند سال ۲۰۱۷ نمی‌تواند بر روی قیمت بیت کوین و در نهایت قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال بر اساس تقاضای غیرقابل پیش‌بینی، کاهش و افزایش می‌یابد. چالش پیش‌روی سرمایه‌گذاران این است که نمی‌دانند عرضه و تقاضا کجا به پایان می‌رسند.

منبع : قیمت لحظه ای ارز دیجیتال mihanblockchain

  انتشار : ۳ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 30

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما