محل لوگو

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی


به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصفیه هوا شمیم، پدیده‌ای مدرن‌ و نوظهور در حوزه تصفیه سالم و قوی هواست. نمونه‌ای از دستگاه‌ تصفیه هوا که با استفاده از خواص درون ملکول‌ها و از بین بردن یون‌های مثبت، هرگونه مواد زائد را از هوایی حذف می‌کند که همه روزه و در هر لحظه آن را تنفس می‌کنیم.

این دستگاه با شیوه‌ای کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های کلاسیک این کار را انجام می‌دهد. به همین دلیل نیز، شمیم نیازمند فیلتر نیست و با دردسرها و هزینه‌های آن بیگانه است. هم‌چنین ورود یون منفی تولید شده از این دستگاه به چرخه هوای اطراف ما، علاوه بر طراوت و تازگی، خواص مفید زیادی را نیز برای سلول‌های بدن و سیستم‌های مختلف به‌دنبال خواهد داشت.

در این مطلب می‌خوانیم:

تصفیه هوا شمیم و نیاز به هوای تازه...

تنفس از مهم‌ترین اعمال حیاتی هر موجود زنده است. در انسان نیز، چگونگی طی شدن این فرایند ارتباط مستقیم با عملکرد قلب داشته و در سلامتی بدن و سیستم‌های مختلف آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

تنفس هوای ناسالم، همه ساله به افزایش تعداد بیماران تنفسی و قلبی منجر شده و عده‌ای را نیز از این طریق به کام مرگ می‌کشد. این در حالی است که با وجود دستگاه‌های تصفیه کلاسیک، تنها بخشی از عوامل آلوده کننده از چرخه تنفس خارج شده و بیساری کماکان در محیط باقی می‌مانند.

بخش زیادی از این آلاینده‌ها نیز به‌دلایل مختلف از فیلترها عبور کرده یا با تاثیرات بیولوژیکی که دارند قابل تصفیه با دستگاه‌های معمولی نیستند.

این در حالی است که روند تنفس را، حتی برای لحظاتی نمی‌توان متوقف کرد. در عین حال این بخش از نیازهای طبیعی انسان، در صورتی که با در اختیار داشتن هوای سالم همراه نباشد، می‌تواند عواقب سنگینی به‌دنبال داشته و مشکلات مختلفی در بدن ایجاد می‌کند.

از مسمومیت‌های ناشی از تنفس مواد مضر و سمی تا رسوب مواد زائد در ریه‌ها و عوارض ناشی از آن، همه بخش‌هایی از این چرخه ناقص و مضر را شامل می‌شوند.

خوشبختانه با ابداع دستگاه جدید تصفیه هوا موسوم به شمیم، امکان بهره‌مندی از هوای تازه و سالم برای همگان فراهم شده است. آن هم با امکاناتی که به آسانی و با قیمت مناسب در دسترس بوده و اغلب قادر به تهیه آن هستند.

در ادامه مطلب، شما را با مزایای کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

با شمیم، از پاکسازی هوا تا بازسازی ملکول‌های یون منفی!

این روزها و با وجود آلودگی شدید و خطرناک، تصفیه کامل و بی‌نقص هوا به یکی از موضوعات جذاب و چالش برانگیز در محافل عمومی تبدیل شده است. نیاز به دستگاهی که بتواند هوا را به‌طور کامل و از همه ذرات ناخواسته و زائد پاکسازی کند، روزبه‌روز بیشتر به الزامی عمومی تبدیل می‌شود.

با شیوع همه‌گیری کرونا این نیاز مضاعف شده و نگرانی از سرایت این نوع آلودگی ویروسی نیز مزید بر علت شده است.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

در این گرماگرم، عرضه دستگاه تصفیه هوا شمیم با قابلیت‌های متفاوت و برتر نسبت به نمونه‌های قدیمی، با استقبال خوبی از طرف کاربران و محافل علمی و بهداشتی روبه‌رو شده است.

این وسیله کارامد قادر است علاوه بر رفع موانع تنفس سالم که با پاکسازی و پالایش هوا انجام می‌شود، در زمینه تولید یون‌های منفی و بازسازی آنها نیز اقدامات مفیدی به انجام برساند.

این یون‌ها با تغییراتی که در بدن ایجاد می‌کنند، سطح سلامتی را ارتقا داده و فرایند تنفس را تسهیل می‌کنند.

در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین نتایج تصفیه هوا شمیم با یون منفی می‌پردازیم.

آشنایی با تصفیه هوا شمیم به روش یون منفی و نتایج جالب آن!

یون‌های منفی در عالم پزشکی و دنیای علوم مرتبط با بدن، عوامل مفید و شناخته شده‌ای هستند. فاکتورهایی مرتبط با سلامتی که روند اکسیژن‌رسانی به سلول ها را تسریع و اکسیداسیون مضر را کاهش می‌دهند. در مقابل این گروه، یون‌های مثبت را داریم که عملکردی برخلاف این موارد دارند و در کل، برای بدن بسیار مضر هستند.

آلاینده‌های هوا در حضور یون‌های مثبت به اوج عملکرد خود می‌رسند و به دستگاه تنفسی و سایر سیستم‌های بدن بیشترین آسیب را می‌رسانند.

کنترل این بخش از مشکلات زیستی مرتبط با آلودگی هوا، تنها از طریق یک دستگاه تصفیه کننده قوی و کامل میسر است.

خوشبختانه ابداع دستگاه تصفیه هوا شمیم با دارا بودن ویژگی‌های لازم، این مشکل را حل کرده است.

این دستگاه، با بمباران ذرات مضر و آلاینده‌های محیطی موجود در هوا آنها را به یون‌های منفی تبدیل می‌کند. فرایندی که نتیجه مثبت آن، هم شامل پالایش هواست و هم بازسازی یون‌های منفی و مفید که بدن را به شرایط بهینه سلامتی هدایت می‌کند.

در ادامه مطلب با هم برخی از مزایای تنفس در هوای حاوی یون‌های منفی را مرور می‌کنیم.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

آشنایی با ۷ مزیت یون‌های منفی هوا!

  • تنفس بهتر و آسان‌تر که با حذف ذرات اضافه و زائد: با کاربرد شمیم نه تنها آلاینده‌های معمولی نظیر گرد و غبار و ذرات معلق، بلکه یون‌های مثبت مضر و انواع مواد حساسیت‌زا و آلوده کننده‌های میکروبی و ویروسی نیز از بین می‌روند.
  • کاهش فشار خون و آسان کردن عملکرد دستگاه گردش خون: با اکسیژن‌رسانی بالا در اثر تسهیل تنفس، روند گردش خون بهبود یافته و مشکلاتی نظیر فشار خون کاهش می‌یابند.
  • تنظیم الگوی خواب و کمک به رفع بی‌خوابی: با استفاده از دستگاه تصفیه شمیم، همراه با رفع استرس و کاهش نگرانی بابت تنفس ناسالم، روند خواب و الگوی آن نیز بهبود خواهد یافت.
  • کاهش استرس و اضطراب و افزایش آرامش در خلق و خو با کم کردن سطح سروتونین در خون
  • افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن: با افزایش یون‌های منفی، سیستم عملکرد بدن در مقابل عوامل بیماری‌زا و باکتریایی داخلی نیز ارتقا می‌یابد.
  • مهار رشد انواع باکتری و ویروس: باکتری‌ها در حضور بمباران با شدت جریان الکتریکی امحا شده و عوامل ویروسی به‌طرز چشمگیری نابود می‌شوند.
  • افزایش سوخت و ساز چربی‌ها در بدن: اکسیژن‌رسانی بالا به بدن با افزایش سوخت و ساز و رفع چربی‌ها در بدن همراه است.

کلام پایانی...

اگر در تدارک هوای سالم برای تنفس خود و خانواده‌تان هستید، بهترین شیوه جدید برای فراهم کردن چنین محیطی تدارک دیده شده است. این مورد با کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم، با فاصله بسیار زیاد از انواع دستگاه‌های قدیمی با شیوه کارکرد متفاوت، نتایج اعجاب‌آوری را در این زمینه ارائه می‌دهد.

از سلامتی ناشی از تنفس در هوای پاک و عاری از انواع میکروب، ویروس و باکتری تا حذف کامل آلاینده‌های محیطی و شیمیایی مانند ریزگردها و آلرژن‌ها، همه و همه در حوزه کاری این دستگاه ابداعی جدید قرار دارد.

علاوه بر این موارد، شیوه متفاوت عملکرد این دستگاه که با مکانیسم یونیزاسیون ملکول‌های آلاینده عمل می‌کند، فرصت بی‌نظیری برای استفاده از فواید گوناگون یون‌های منفی نیز ایجاد می‌کند.

شمیم را در حالی به خانه می‌آورید که نیازی به خرید فیلتر و تعویض مداوم آن، مانند آنچه در نمونه‌های قدیمی مرسوم بود ندارید. به‌علاوه بابت رفع هرگونه مضرات آلودگی هوا به بهترین وجه اطمینان خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به خدمات و پشتیبانی مجموعه، شمیم را به آدرس اینترنتی https://shamimaec.com/ در فضای مجازی جستجو کنید، بیابید و با آن مرتبط شوید.

telegtraph

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 45

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما