محل لوگو

دستاورد بزرگ شبکه اتریوم؛ بیش از ۵۰۰،۰۰۰ ETH سوزانده شد


دستاورد بزرگ شبکه اتریوم؛ بیش از ۵۰۰،۰۰۰ ETH سوزانده شد


 

 

اتریوم سوزی، فرآیند سوزاندن رمز ارز ETH

شبکه اتریوم امروز به دستاورد مهمی دست پیدا کرد. بر اساس داده‌های اولتراساند مانی تاکنون بیش از ۵۰۰،۰۰۰ رمز ارز ETH در فرآیند توکن‌سوزی این شبکه سوزانده شده است.

به گزارش میهن بلاکچین از زمان اجرا شدن هارد فورک لندن و پیاده‌سازی طرح EIP-1559 تا به امروز ۵۰۰،۷۷۵ رمز ارز ETH سوزانده شده و از چرخه گردش خارج شده است. با توجه به قیمت اتریوم در این لحظه این مقدار معادل ۱.۸۰۵ میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

داده‌های وب‌سایت Ultrasound.money نشان می‌دهد بیشترین میزان اتریوم سوزانده شده متعلق به پلتفرم اوپن‌سی به مقدار ۷۴،۳۶۵ اتر است. در جایگاه‌های بعدی، تراکنش‌های اتریوم با تقریبا ۴۴۰۰۰ ETH و روتر یونی سواپ با ۲۷،۲۴۲ ETH سوزانده شده قرار دارند.

خبر مهم که ممکن است مفید باشد

افزایش تعداد آدرس‌های شبکه اتریوم

به نقل از وبسایت خبری یوتودی، در حالی که بیت کوین به راحتی از مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری عبور کرده است، اتریوم، برای پنجمین روز متوالی در حوالی ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ دلار نوسان می‌کند. علیرغم رکورد قیمت اتریوم، داده‌های شرکت سنتیمنت نشان می‌دهد که فعالیت در شبکه دومین رمز ارز بازار به لطف دیفای و NFT ها افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال

به نقل از تلگراف داده‌های سنتیمنت از اضافه شدن ۱۵۵،۲۳۰ آدرس جدید به شبکه اتریوم خبر می‌دهند. بنابر آمار، از ۱۸ مه سال جاری، این بیشترین تعداد آدرس اضافه شده به شبکه در طول یک روز است. افزایش تعداد کاربران سیگنال صعودی قوی تلقی می‌شود چرا که به افزایش تراکنش‌ها و کارمزدهای خرج شده در شبکه منجر خواهد شد.

نمودار آدرس‌های جدید اضافه شده به شبکه اتریوم
نمودار آدرس‌های جدید اضافه شده به شبکه اتریوم

رشد معیارهای مختلف شبکه به احتمال زیاد با گسترش و رشد اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز مرتبط است. شایان ذکر است اخیراً ارزش کل قفل‌شده در دیفای به اوج جدید ۲۱۰ میلیارد دلاری رسیده است. علاوه بر صنعت دیفای، بازار توکن‌های‌ غیر‌قابل‌معاوضه نیز جان تازه‌ای به خود گرفته و حجم معاملات پیشین خود را بازیابی کرده است.

بیت کوین چیست؟

با توجه به اینکه اتریوم، همچنان محبوب‌ترین شبکه بلاکچینی برای دیفای و NFT است، تا زمانی که ورود سرمایه به بازار رمز ارزها ادامه داشته باشد، تعداد آدرس‌ها و همچنین فعالیت در شبکه افزایش خواهد یافت.

افزایش ورودی به صرافی‌ها

با نزدیک شدن اتریوم به اوج قیمتی پیشین، به نظر می‌رسد معامله‌گران بیشتری تصمیم گرفته‌اند تا به جای به جان خریدن ریسک اصلاح قیمتی بزرگ‌تر، سود فعلی خود را کسب کنند.

 نمودار ورودی اتریوم به صرافی‌ها
نمودار ورودی اتریوم به صرافی‌ها

با افزایش تعداد آدرس‌های جدید در شبکه، رشد ورودی اتر به صرافی‌ها در فاز اولیه خود قرار گرفته و به نظر نمی‌رسد فعلا بتواند فشار فروش زیادی را برای اتریوم ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

منبع 2 : خبر پوف

منبع 3 : رند فورلن

منبع 4 : barabra

tejaratnews

  انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما