محل لوگو

رشد ۲۶۵٪ قراردادهای آتی بیت کوین در CME؛ قیمت بیت کوین به ۹۰،۰۰۰ دلار می رسد؟


روند گاوی قیمت بیت کوین روند صعودی رمز ارز بیتکوین افزایش قیمت BTC

ماشین حساب ارز دیجیتال بیت کوین بزرگ‌ترین رمز ارز بازار در حال نوسان قیمت در محدوده ۶۲۰۰۰ دلار است. پس از راه‌اندازی صندوق ETF آتی بیت کوین شرکت پروشرز، احساسات بازار به خوبی به رشد قیمت این رمز ارز کمک کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌گپ، از زمانیکه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین، داده‌های بازار معاملات آتی BTC را در بازار بورس شیکاگو (CME) رصد می‌کند، میزان قراردادهای تسویه نشده این بورس در ماه اکتبر بیش از ۳.۹۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. در گزارش گلس‌نود آمده است:

با معرفی صندوق BITO، قراردادهای تسویه نشده ماشین حساب بیت کوین بورس کالای شیکاگو از اواخر سپتامبر تاکنون رشد ۲۶۵٪ را تجربه کرده است.

رشد قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو CME
قراردادهای تسویه نشده آتی بیت کوین در CME

بیت کوین سطح ۹۰،۰۰۰ دلار را هدف قرار می‌دهد

با راه‌اندازی صندوق‌های ETF بیت کوین، سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری جذب بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا شده‌اند. برخی تحلیلگران معتقد هستند Bitcoin سطح ۹۰،۰۰۰ دلار را هدف بعدی خود قرار داده است. Fundstart هفته گذشته اعلام کرد:

هدف اولیه بعد از سطح ۶۵۰۰۰ دلار در محدوده ۷۲،۵۰۰ دلار قرار گرفته است و هدف بعد از آن محدوده ۸۹۰۰۰ دلار است.

این در حالی است که سرمایه‌گذاران بزرگ و نهنگ‌ها به خریدهای قوی و انباشت روی آورده‌اند. پلن‌بی (PlanB) خالق مدل انباشت به جریان نیز معتقد است بیت کوین در ماه‌های آتی در سطح‌های تاریخی قیمت خود معامله خواهد شد.

پیش بینی Plan B از قیمت بیت کوین در ماه‌های آتی

قیمت بیت کوین در ماه گذشته (اکتبر) بیش از ۴۵٪ رشد داشته است. اگر بزرگ‌ترین رمز ارز بازار به حرکت خود در ماه‌های پیش‌رو ادامه دهد، دستیابی به رکوردهای جدید دور از انتظار نیست. سه ماه پایانی سال همیشه برای بیت کوین و در نگاه کلی‌تر بازار کریپتو بازاری صعودی را به ارمغان آورده است.


ممکن است مفید باشد:

پنکیک سواپ

ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال

قیمت اتریوم

قیمت کاردانو

قیمت دوج کوین


 

کاهش ذخایر بیت کوین صرافی بایننس

بر اساس داده‌های کریپتو کوانت ۳۸،۲۴۶ BTC دیگر از صرافی بایننس خارج شده است و در حال حاضر موجودی این صرافی به ۵۰۰،۰۰۰ BTC کاهش یافته است.

در زمان‌هایی که قیمت بیت کوین از ATH های قبلی خود فراتر می‌رود و حجم معاملات ثابت باقی می‌ماند، برخی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند سرمایه خود را از صرافی‌ها خارج کنند و در کیف پول‌های خود نگهداری کنند. داده‌ها نشان می‌دهد که هم اکنون فشار فروش قابل توجهی در بازارهای متمرکز وجود ندارد و فعالیت‌های معاملاتی غیر عادی مشاهده نشده است.

به نظر شما پیش بینی ارائه شده صحیح است و قیمت بیت کوین به ۹۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

منبع دوم

 

منبع 4

 

منبع مهمتر

  انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما