محل لوگو

پیشبینی قیمت بیبی دوج، قیمت بیبی دوج تا کجا بالا خواهد رفت؟


جنون شت کوین به شدت پاییز سال گذشته میلادی نیست. با آغاز سال جدید، فضای زیادی برای حدس و گمان وجود دارد که سال ۲۰۲۲ برای ارزهای دیجیتال چه معنایی خواهد داشت و به کدام سمت خواهد رفت. این امر به ویژه در مورد آلت کوین‌های کمتر محبوبی که امیدوارند مورد توجه قرار گیرند صادق است.

در حالی که در این هفته شاهد افت میم کوی‌های محبوب‌تری مانند شیبا اینو و فلوکی اینو بودیم، قیمت بیبی دوج به طور پیوسته در حال افزایش بوده است و نشان می‌دهد، به نظر می رسد شروع امیدوارکننده ای برای سال ۲۰۲۲ برای این ارز دیجیتال ایجاد شده به عنوان شاخه ای از دوج کوین محبوب! با این حال، همانطور که شاهد توسعه این روند هستیم، باید پیش بینی قیمت کوین Baby Doge را نیز از کارشناسان این حوزه در نظر بگیریم.

چند ماه پیش، پیش‌بینی‌های کارشناسان برای بی بی دوج کاملاً صعودی بود، زیرا این توکن می‌توانست موجی را که توسط همتایان بزرگ‌تر میم کوین تولید می‌شد، حرکت دهد. با این حال، در عرض چند ماه، هیاهو از بین رفت. در اواخر سال ۲۰۲۱، توماس یونگ، تحلیلگر InvestorPlace، آن را به‌عنوان یک «خروج ارزان» با ارزش جمعی توصیف کرد که در سال آینده کاهش می‌یابد.

منبع : khabarpoof.ir

  انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما